מעורב הופס ליום שלישי : לא רק לקאבס נגמר. גם לברון גמור! / מנחם לס

 

1. אני אומר זאת פעם רביעית החודש: הסיפור של הקאבס נגמר. וזאת אני אומר פעם ראשונה: גם לברון ג'יימס גמר. נגמר לו הסוס. הגיע זמן -'WEAR AND TEAR' 

 

(הולך ונעלם…)

 

לא אחזור שוב על כל מה שכתבתי. לא אומר שוב שרמת כדורסל היא לא ברז שאתה יכול לסגור או לפתוח, כרצונך.

כתבתי שהקאבס גמורה.

היו רפי הבנה שהמשיכו בשלהם: "חכה לפלייאוף ותראה קבוצה שונה".

אז אני מבטיח לחכות, ומבטיח לכם שלא נראה קבוצה שונה. הקאבס היא קבוצה מחוסלת.

אבל קורה לנגד עינינו דבר נוסף: לברון ג'יימס איבד את מה שהיה לו. הוא יוכל לתת פה ושם משחק גדול, אך השליטה הטוטאלית, התואר 'השחקן הטוב בעולם' הלך, נעלם לו. הוא עבר לצעירים של העולם כגון קאווי לינארד וראסל ווסטברוק.

אתה יכול לשקר את הטבע רק עד כאן. רק עד גבול מסויים.

השנים של המתח להיות בטופ של הטופ שהתחילו כשהיה בן 12 באוהיו, ויצאו לאור לכל העולם לראות כשלברון היה בן 14 ותמונתו היתה בשער 'ספורטס אילוסטרייטד' עם הכותרת "הדבר הבא" – סיפור לא יאומן שנכתב כשהיה בן 14, והתממש מילה במילה

לא ארבה עתה במילים. הוא עדיין לא פרש. אבל הסיפור עומד להסתיים העונה, והוא לא יסתיים עם HAPPY END. אין דבר ולו הקטן ביותר לקחת מהכוכב הגדול הזה שכנראה האמת פתאום הבהיקה לו בפנים, והוא עזב את אולם הספארס מוקדם, מבלי לדבר עם העתונאים.

מה יש לו לומר? הוא עשה בשכל.

הוא עוד יופיע פה ושם, אבל אתם חוזים עתה בסיומו של סיפור כדורסל נפלא. זיכרו את דברי.

ועכשיו הקאבס.

ההגנה שלהם חלשה וחסרת אונים. מאומה שם לא יציב, ואין כל אנרגיה בהגנה. אני לא מדבר על טיפונת שמחת חיים; אני מדבר על טיפונת רצון. שום-כלום. הגנה כושלת וקהה. מגינים לא יודעים לשמור אישית, ולא מסוגלים לעשות חילופים בצורה הבסיסית ביותר. בזמן שכתבתי את 'המעורב' המשחק היה בטיווי, וכל מה שראיתי היו שחקנים שאו שהם חסרי יכולת לחלוטין, או עצלנים או שהמאמן לו טיירון איבד אותם. ההגנה היתה אומללה, והתביישתי שאני מזרחי.

ההתקפה? יותר גרועה מההגנה. התקפה מפגרת ללא כל שיטה. הכל רופף ורעוע. הם נראו לי כקבוצה תשושה, גמורה, ורפה.

דבר נוסף: כיצד קבוצה המתגאה שהיא הדבר האמיתי במזרח יכולה להסכים ככה להפסיד על  כמעט 30? היכן הכבוד העצמי של שחקניה? היכן היוקרה שפעם היתה להם. ההפסד הזה הוא עוד סימן קריאה על אובדן המוניטין, אובדן הסמכות, ואיבוד מחלט של הפרסטיז'ה. הם שיחקו כמו קבוצת פח. הם הושפלו הערב. הספארס אפילו זילזלו בהם. בושה וחרפה לאן שהקאבס הגיעו.

הסיפור של הקאבס, קומראדים, נגמר. הסיפור של לברון עומד להיגמר אף הוא, לפני סוף הפלייאוף 2017

 

Cavaliers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
K. LovePF 27 4-12 1-6 0-0 2 5 7 4 2 0 2 2 -19 9
L. JamesSF 30 7-17 0-3 3-6 3 5 8 8 0 0 2 3 -13 17
T. ThompsonC 26 4-5 0-0 3-4 2 5 7 0 0 1 1 3 -26 11
K. IrvingPG 26 4-13 0-2 0-1 0 3 3 2 0 0 3 2 -26 8
J. SmithSG 27 2-7 1-6 0-0 1 3 4 1 1 0 3 3 -27 5
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. WilliamsPF 14 1-4 0-1 0-0 0 2 2 0 0 0 0 1 +0 2
C. FryePF 22 4-7 0-3 0-0 0 3 3 0 2 0 1 2 -8 8
R. JeffersonSF 22 1-5 1-3 2-2 1 2 3 2 0 0 1 1 -15 5
K. FelderPG 7 2-4 0-0 0-0 0 1 1 1 1 0 1 0 +3 4
D. WilliamsPG 18 1-5 1-2 0-0 0 0 0 1 0 0 2 1 -9 3
D. LigginsSG 8 0-2 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 +1 0
J. JonesSG 14 1-2 0-0 0-0 0 1 1 1 2 1 0 2 -6 2
I. ShumpertSG DNP-RIGHT KNEE SORENESS
TEAM 31-83 4-26 8-13 9 31 40 20 8 2 16 20 74
37.3% 15.4% 61.5%
Spurs
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. AldridgePF 29 4-11 0-1 6-6 4 3 7 4 1 1 2 1 +24 14
K. LeonardSF 30 11-21 0-7 3-3 0 6 6 6 3 1 2 2 +30 25
D. DedmonC 20 4-6 0-0 0-0 3 10 13 0 0 1 1 3 -5 8
T. ParkerPG 20 1-3 0-0 0-2 0 1 1 1 0 0 0 1 +13 2
D. GreenSG 19 1-7 1-6 2-2 0 2 2 1 2 4 2 1 +11 5
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. LeePF 15 1-3 0-0 0-0 1 5 6 0 0 0 0 0 +16 2
D. BertansSF 11 1-3 1-2 0-0 0 2 2 1 0 0 1 1 +0 3
P. GasolC 21 5-8 2-2 2-2 1 3 4 0 1 0 2 2 +23 14
P. MillsPG 18 4-6 1-3 0-0 0 2 2 7 1 0 0 3 +18 9
K. AndersonSG 19 2-2 0-0 0-0 0 4 4 1 2 0 1 1 +9 4
B. ForbesSG 11 1-6 0-1 0-0 0 1 1 1 0 0 1 0 -2 2
J. SimmonsSG 11 1-3 0-1 1-2 0 1 1 1 0 0 0 1 -4 3
M. GinobiliSG 17 5-7 2-3 0-0 1 2 3 1 1 0 0 2 +12 12
TEAM 41-86 7-26 14-17 10 42 52 24 11 7 12 18 103
47.7% 26.9% 82.4%

2. הסתיים המאבק על שליטת הלייקרס: ג'יני היא הבוסית הבלעדית

 

מכירים את סידרת הטיווי הפופולרית "FAMILY FEUD "? ובכן, המאבק המשפחתי – מאבק? בואו נקרא לילד בשמו: "מלחמה מלוכלכת" – הסתיים. ג'יני באס, שהיתה בעלת השליטה על הצד העסקי של האופרציה בשלוש השנים האחרונות, היא מהיום הבוס היחיד וה-"CONTROLLING OWNER" של הלייקרס. הנה ההצהרה הרשמית:

"Jim and Johnny Buss, agreed to a legal stipulation ensuring Jeanie Buss stays in control as long as their family owns the Lakers. She will remain a part of the team's board of directors, and will be the lone president and controlling owner of all team operations.

האחים ניסו להיפטר ממנה ולקחת ממנה את תוארי "נשיא" ו-CONTROLLING OWNER". המהפכה (COUP) שניסו להקים נכשלה. הם ניסו להפוך את כל פני הלייקרס לכיוון שונה לחלוטין אחרי שג'יני נתנה למג'יק את תפקיד "נשיא הקבוצה אחראי על כל פעולות הכדורסל" ואת תפקיד המנכ"ל לרוב פלינקה.

3. ראסל ווסטברוק הוא 4 טריפל-דאבלים מהשיא העונתי של אוסקאר רוברטסון (41)

במשחק הערב (צחון 91-9 על המבריקס), ראסל ווסטברוק קלע 36, קטף 13, וחילק 10 בעשותו את הטריפל דאבל ה-37 שלו העונה, עם 9 משחקים שנותרו. שיאו  עונתי של אוסקאר הוא 41.

לראסל ישנו סיכוי גדול להיות גם השחקן השני ס"ה עם טריפל דאבל עונתי כשהוא יושב עכשיו על 31.3 חיצים, 10.5 אשכוליות, ו-10.4 בונבונים. כל מה שהוא צריך לעשות בתשעת המשחקים האחרונים זה לקחת 6.5 ריבאונים למשחק עם 7.4 אסיסטים.

Most triple-doubles, single season
1. 41, Oscar Robertson (1961-62)
2. 36, Russell Westbrook (2016-17)
3. 31, Wilt Chamberlain (1967-68)
T4. 26, Robertson (1960-61)
T4. 26, Robertson (1963-64)
T6. 22, Robertson (1964-65)
T6. 22, Chamberlain (1966-67)
8. 20, Robertson (1962-63)
T9. 18, Magic Johnson (1981-82)
T9. 18, Westbrook (2015-16)
Most triple-doubles, career
1. 181, Oscar Robertson
2. 138, Magic Johnson
3. 107, Jason Kidd
4. 78, Wilt Chamberlain
5. 73, Russell Westbrook
6. 59, Larry Bird
7. 52, LeBron James
8. 43, Fat Lever
9. 33, Bob Cousy
10. 31, John Havlicek

Thunder
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. GibsonPF 24 6-10 0-0 1-1 4 2 6 1 0 1 1 2 +27 13
A. RobersonSF 36 1-5 0-2 0-0 0 3 3 2 3 1 0 3 +8 2
S. AdamsC 29 4-6 0-0 0-0 3 3 6 1 2 2 3 3 +9 8
R. WestbrookPG 36 15-30 2-9 5-5 0 13 13 10 2 0 6 0 +12 37
V. OladipoSG 37 6-15 3-6 0-0 1 8 9 2 1 1 2 3 +12 15
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. CollisonPF 6 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 1 0 0 1 -9 0
J. GrantSF 15 1-3 0-2 2-2 0 1 1 0 0 2 0 0 -10 4
D. McDermottSF 13 2-3 1-2 0-0 1 1 2 0 1 0 0 1 -7 5
E. KanterC 17 2-6 0-0 2-4 2 0 2 0 0 0 3 4 -13 6
S. ChristonPG 20 0-5 0-1 2-2 0 3 3 1 0 0 1 2 -17 2
A. AbrinesSG 7 0-2 0-1 0-0 0 2 2 0 0 0 1 2 -7 0
D. SabonisPF DNP-COACH'S DECISION
N. ColePG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 37-85 6-23 12-14 11 37 48 17 10 7 17 21 92
43.5% 26.1% 85.7%
Mavericks
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. NowitzkiPF 25 3-9 1-3 1-2 0 8 8 2 0 1 3 3 -10 8
N. NoelPF 28 6-12 0-0 3-4 4 4 8 1 4 2 1 4 -14 15
H. BarnesSF 37 4-14 1-4 1-2 1 1 2 0 1 0 1 1 -10 10
Y. FerrellPG 32 5-10 3-4 0-0 1 3 4 5 3 0 3 2 -15 13
W. MatthewsSG 37 5-13 2-9 3-3 0 4 4 4 1 0 2 2 -11 15
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. Finney-SmithSF 14 0-2 0-2 0-0 0 1 1 1 0 0 0 1 +7 0
S. MejriC 17 3-4 0-0 2-3 1 4 5 1 0 0 0 3 +17 8
D. HarrisPG 21 4-7 1-3 3-3 1 5 6 1 2 1 3 0 +23 12
J.J. BareaPG 29 3-9 2-4 2-2 0 1 1 8 1 0 1 0 +8 10
D. PowellPF DNP-COACH'S DECISION
J. UthoffF DNP-COACH'S DECISION
N. BrussinoSF DNP-COACH'S DECISION
M. HarrisPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 33-80 10-29 15-19 8 31 39 23 12 4 14 16 91
41.3% 34.5% 78.9%

 

 

 

ווסטברוק הלילה

*

*

4. הקינגס קיבלה אישור לדבר עם הינקי

 

 

אני לא ממהר לכנות אף אחד 'גאון', אפילו אם הוא נהג המונית מומי שיודע תמיד, למפרע, ולפני כל נהג טכסי אחר, היכן עומדת תיירת ישראלית חתיכה בת 38 שברחה לישראל ל'חופשת התרעננות' מבעלה האמריקאי – הביליונר היהודי השמן חולה הסכרת ממיאמי ביץ' – ומחכה למונית ברחוב הירקון שתיקח אותה "לבילוי".

אז אני לא ממהר לכנות את סם הינקי "גאון" כי, אחרי הכל, להקים קבוצת כדורסל מהבסיס עד לטופ אתה לא צריך להיות גאון. מספיקה עין טובה, ידע בענייני כדורסל, ידע בענייני חוזים, כריזמה, קצת ממזריות, והרבה, הרבה מזל.

להינקי היה את כל הנ"ל אבל היתה לו עוד תכונה שעלתה על כל האחרים: לראות דברים למפרע. מה שהרס אותו היה הפציעות לשחקנים שהוא הכין לקבוצה ב-PROCESS שלו. למעשה, הוא כה בקיא בענייני טכנולוגיה, אנליטיקס, כספים, ומבט קדימה שחברות היי-טק רבות רצו אחריו בחודשים האחרונים עם מגה-הצעות. אבל מה לעשות שהינקי הוא בסקוהוליק? הוא לא נתן תשובה חיובית לאף אחד בינתיים.

הלילה (אני מדבר על 3 לפנות בוקר שלכם) נודע שהקינגס קיבלו רשות מהסיקסרס לדבר עם הינקי. לי לא ברור בדיוק איזה 'רשות' הם היו צריכים, אבל בעל הקבוצה ויואק רנדייב 'קיבל רשות' מהמנכ"ל של הסיקסרס ג'אש האריס לדבר עם הינקי על אפשרות של התחברות בינו ובין הקינגס.

אומר רק שעבור זיו לא יכולה להיות חדשה משמחת ומעודדת יותר. עם הטרייד של דמרכוס קאזינס, הקינגס הם במצב דומה למה שהיה מצבה של פילדלפיה: להתחיל הכל מחדש. לבנות קבוצה מתחתית הבור עד הטפחות. הבעל ההודי של הקינגס הוא מעריץ גדול של "TRUST THE PROCESS".

 

In his biggest move yet since taking over the Kings' basketball operations late in the 2014-15 season, Divac agreed to trade Cousins and Omri Casspi to the Pelicans on the night of this year's All-Star Game. In return, the Kings received No. 6 overall pick Buddy Hield and a first-round pick in June from New Orleans, in addition to veteran guards Tyreke Evans and Langston Galloway and a 2017 second-round pick.

העיתון של סקרמנטו 'סקרמנטו בי'  ביקר קשות את ולאדה דיבאץ' על הטרייד, שלדעת העיתון היה 'בדיחה עצובה'. דיבאץ' הגיב:

 

: "That's my job … and I take responsibility. And I totally understand why some fans would be upset. They supported DeMarcus and I like DeMarcus a lot. But I believe we are going to be in a better position in two years.

"I want to hear again from these same people in two years. If I'm right, great. If I'm wrong, I'll step down. But if I go down, I'm going down my way."

לקינגס יהיו שתי בחירות סיבוב ראשון ביוני כל זמן שהם בטופ 10 בלוטרי. אבל הקינגס יצטרכו להחליף (SWAP) את בחירתם עם פילדלפיה אם הקינגס יהיו במקום טוב יותר מהסיקסרס בלוטרי, עוד אחד מהדברים שהינקי עשה עבור פילדלפיה,ורק מעט יודעים עליהם.

איך הוא עשה זאת?

With the Kings desperate to clear salary-cap space for what turned out to be the ill-fated signings of Marco Belinelli and Rajon Rondo in free agency, Hinkie acquired the rights to swap first-round picks with Sacramento in both 2016 and 2017 as well as the Kings' fully unprotected first-round pick in 2019 through Philadelphia's willingness to absorb the contracts of Carl Landry and Jason Thompson.

לא היה צורך TO SWAP את הבחירות ב-2016 כשהסיקסרס בחרו ראשונים (בן סימונס) והקינגס בחרו רק מס' 8.

 

5. נואה הושעה ל-20 משחקים בגלל "עבירת סמים" יעני. חוקי ליגה ארכאים

 

ה-NBA והחוקים הארכאיים שלה. יואקים נואה הושעה ל-20 משחקים על שהשתמש ברפואה/כדורים/שפופרת – קרא לזה איך שאתה רוצה – המכילה איזה שהוא כימיקל שהוא ברשימת הכימיקלים האסורים לפי ה-NBA.

אני בטוח שבמזווה הרפואות שלנו נמצאים לפחות 5 מיני "מה שתקרא להם" הכוללים חומרים אסורים. אחד לכאב גרון. אחד לעזור בעיכול. אחד שגייל לוקחת פעם באני-לא-יודע-כמה-זמן כשהיא לא יכולה להירדם וזה מין כדור אספרין שיש בו טיפונת חומר מרדים או מעייף – בדיוק ההיפך ממה ששחקן ירצה. ישנה לנו גם מין טבליות נגד אלרגיה שגייל משתמשת בהם בזמן פריחת עצי שקד הגורמת לה לעיניים דומעות.

את כולם אתה קונה בכל בית מרקחת או סופרמרקט OVER THE COUNTER, כמו חלב או לחם.

בבדיקה שיגרתית נמצא אצלו SUBSTANCE אסור.

הוא לא ניסה להסתיר דבר, ושיף פעולה עם החוקרים,ומסתבר שהיה זה כדור עבור פציעתו שמכיל  – אנדרוג'ן SARM ( LGD4033) שיש לו השפעה דומה לחומרים אנבוליים (סטרואידים) בכמות קטנטנה כי הם הרי כדורים שניתן לקנות מהמדף ללא מירשם.

הוא לא שיחק מאז פברואר 4, ויצטרך להחמיץ את שאר העונה (שממילא היה מחמיץ בגלל פציעת ברך) אבל ההשעייה אינה מתחילה עד המשחק הראשון "שהוא בריא ומוכן לשחק בו", הווה אומר מהרגע שיחלים מפציעתו.

אם לפיל גקסון המטורלל היה טיפונת שכל כמו לכל אחד מאיתנו הישראלים, הוא היה מודיע שנואה מוכן ומזומן להתחיל כבר מחר לשחק, ואם ה-NBA לא היו מאמינים, הייתי מלביש אותו במדי הניקס, כמו בפורים. ה-20 משחקי השעייה יעלו לו בערך 4.5 מיליון. הוא בעונה הראשונה של חוזה של 72 מיליון -4 שנים.

 

6. בעלי ה-NFL אישרו ברוב 1-31 את  מעבר הריידרס ללאס ווגאס

אז מה הקשר בין קבוצת פוטבול לכדורסל?

אני בטוח שבזה נישבר הקרח של "לא ייתכן שקבוצה מקצוענית תתקיים בעיר ההימורים", ולא ירחק היום בו תקום קבוצת NBA בלאס ווגאס, אם FROM SCRATCH או קבוצה קיימת הנמצאת בבעיות.

7. נשות יוקון בפעם העשירית ברציפות בפיינל-פור

נשות יוקון ניצחו את נשות אורגון 52-90. נצחון 111 רצוף. טיול עשירי ברציפות לפיינל-פור. דיינסטי שלא היה כמוהו!

 8. THE STARTERS – THE BLOOPERS

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
166 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוס מעץ
סוס מעץ
28/03/2017 7:27:47

תודה על המעורב!
מה אתה אומר מנחם, מגיע לווסטברוק הMVP?

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:31:43
Reply to  סוס מעץ

הוא ייבחר. אני בטוח ב-99%. לעשות טריפל דאבל עונתי זה היה חלום שאפילו לא דיברו עליו

guy
guy
28/03/2017 19:54:15
Reply to  מנחם לס

אבל כשאוסקר רוברטסון עשה טריפל דאבל בממוצע למשחק, הוא היה רק במקום השלישי במירוץ הMVP אחרי ביל ראסל וצ'מברליין. מה שונה הפעם?

תום
תום
29/03/2017 21:47:41
Reply to  guy

אצל אוסקר רוברטסון היו עוד 2 שחקנים שעם כל הכבוד לממוצעיו, נתנו עונה הרבה יותר טובה ממנו, תרנו אותי אם אני טועה, אבל אני חושב שלצ'מברליין היה ממוצע של חמישים ומשהו נקודות לצד עשרים וארבעה ריבאונדים למשחק

אייל
אייל
28/03/2017 7:32:10

אחח… איפה בלאט כשצריך לפטר מישהו?

עגל
עגל
28/03/2017 8:00:02
Reply to  אייל

בדיוק

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:32:25
Reply to  עגל

בדיוק

אבוס ראסברוק
אבוס ראסברוק
28/03/2017 20:54:53
Reply to  אייל

בדיוק!!

עגל
עגל
28/03/2017 8:01:52

ואיפה סומסום כשצריך לקחת קרדיט? חצי עונה הוא חופר לנו שקליבלנד זה חלקי חילוף ושאוטוטו היא נופלת למקום השני. נלחם מול סטוקטון, הייט וחבריהם והופה, מסתבר שהוא צדק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 8:21:29
Reply to  עגל

נשמה, תבדוק מה קליבלנד שווה במערב.

כולם כוססים אצבעות מזה שבוסטון וקליבלנד עם אותו מספר הפסדים..מממ יוסטון שלך עברו אותם ב 4 משחקים…

והעיקר שהמנוחות לא חשובות.. אז למה הוא שוב מזייף גימלים..? :

https://www.youtube.com/watch?v=8_NXcOdvLuU

מתן גילור
28/03/2017 8:31:39

"והעיקר שהמנוחות לא חשובות" של מי הטענה הזו בדיוק? לא ראיתי אחד שטען שהמנוחות לא חשובות.
דווקא כולם טוענים שהן חשובות לצורך שמירת כשירות לפלייאוף.
יש כאלה שחושבים שאינן ראויות, אבל לא ראיתי אחד שטען שאינן חשובות.
אנשי הקש הם המשך ישיר לתאוריות הקונספירציה – רק בדמיון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 8:38:39

סומסום A סמית' טען, אפשר להביא ציטוטים.

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 9:06:37
Reply to  עגל

אני כאן, ידידי.
אבל זה לא יעזור מול קואליציית הרשע של הממזר, ה"א ושות' – מדובר בכנסיית מאמינים, בדת. אי אפשר להתווכח עם פנאטים דתיים. הייה סמוך ובטוח ששום דבר לא ישתנה במזמורי התפילה שלהם. כלום.

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:34:58
Reply to  עגל

מה אתה מנסה לומר, עגל, שאני לא אמרתי זאת, וגנבתי לסומסום קרדיט? אני יודע שרוב הגולשים קוראים בעיקר כותרות ואז עוברים הלאה, אז אולי החמצת את 'הברז' שלי שבקשר לקאבס אני אומר זאת כבר לפחות חודשיים

הייט אשברי
הייט אשברי
28/03/2017 8:02:53

ראסל צריך להיות ה- MVP . בשום אופן לאהמתחרה שלו מהטילים – אי אפשר לקבל MVP כשכל הרפרטואר שלך הוא לכדרר במקום על אותה בלטה ולהחזיק בכדור 20 שניות , ואז לשחרר מסירה לימין או לשמאל שם יש קלעי-על שצול פים לשלוש. זה פשוט מקרה קלאסי של ONE TRICK PONY , כשהפוני עם הזקן אפילו לא עושה הגנה .

היוסטונים יסתפקו בתארים למאמן השנה ולשחקן השישי .

tripledouble
tripledouble
28/03/2017 8:12:20

אם לטענתך כל מה שהזקן עושה זה לכדרר 20 שניות ואז למסור לקלעי על לשלשה, איפה פה בדיוק עבודת המאמן ?

הייט אשברי
הייט אשברי
28/03/2017 8:29:59
Reply to  tripledouble

עבודת המאמן היא בכך שהוא שם לו את הכדור בידיים כ- PG , ודאג להקיף אותו בסוללת צלפים מהשלוש . מכיוון שהארדן גם הוא צלף 3 לא רע בכלל , אז אי אפשר להשאיר אותו לבד מבחוץ , ומכיוון שקבוצות מתעצלות בעונה הרגילה בהגנה בפרימטר , הטריק עובד שוב ושוב . בפלייאוף זה ייגמר.

tripledouble
tripledouble
28/03/2017 8:35:38

המאמן לא מחליט אילו שחקנים יבואו זו עבודה של הgm, ואם ההחלטה שלו לשים את הכדור בידיים של הארדן כpg התבררה כנכונה אז כמו שהקרדיט מגיע למאמן מגיע להארדן לא פחות, בסופו של דבר הוא אחראי על השינוי גישה של עצמו, גם אם המאמן נתן לו את הכלים והדחיפה ההתחלתית.

bobby
bobby
28/03/2017 8:18:43

טוב אחי.

בזיל
בזיל
28/03/2017 8:33:42

ממש כמו קרטיס ג'רלס בהפועל ירושלים, מינוס הצלפים פלוס האיבודים.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/03/2017 9:04:32

הייט אשהרי אתה אידיוט, אין שום מילה אחרת מצטער, שחקן של טריק 1? להארדן יש ארסנל מדהים של מהלכים התקפיים שאף שחקן בליגה לא מסוגל לבצע, השליטה שלו בגוף היא דבר בלתי נתפס ולא צריך לשכוח שמדובר במוסר מדהים וחודר מצויין שהופך את השחקנים לצידו לטובים הרבה יותר. Haters Gonna Hate וכל מילה מיותרת.
לגבי לברון אני כבר 3 שנים שומע שהוא בנפילה, שסטפ עקף אותו שהכתר נלקח ממנו בפלייאוף פעם אחר פעם הוא מוכיח שהוא השחקן הטוב בעולם , קראתי אתמול את התגובות וצחקתי אנשים מכריזים על קוואי כטוב בעולם לפני שהוא הוכיח שהוא יכול לסחוב קבוצה לבדו בפלייאוף (והוא שחקן מדהים שלא יהיה ספק), מסתמכים על משחק אחד כדי לקבוע הכרזות בומבסטיות (מנחם שיקגו עולה לגמר? קליפרס אלופים?). לגבי קליבלנד משהו שם לא טוב הם נראים נינוחים טריסטן תומפסון בדיחה והגנה נוראית, לגבי ההתקפה הם מצויינים בחלק הזה אני לא יוגע על מה אתה מדבר (ולא אני לא מסתמך על משחק 1 סן אנטוניו הביכה והשפילה את התאנדר במשחק הראשון בסדרה שנה שעברה כולנו יודעים איך הסדרה נגמרה).

הייט אשברי
הייט אשברי
28/03/2017 9:07:55

אני מציע שתרסן את השפה שלך . כתבת כאן אוסף עילג שאני אפילו לא אתייחס אליו .

tripledouble
tripledouble
28/03/2017 13:17:14

לא התייחסת גם למה שאני כתבתי ודיברתי בנימוס, אולי אין לך איך להגיב לטיעונים ?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/03/2017 9:13:33

השנאה שלך להארדן מעוורת אותך זה הכל, אפשר לא לאהוב את הסגנון משחק שלו אבל להגיד שהוא שחקן של טריק אחד זה שקר וכזב.

MJ234523
MJ234523
28/03/2017 14:12:07

חותם על כל מילה של תגובה 4.4

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:35:53

אם ראסל מסיים עם ממוצע טריפל דאבל הוא ה-MVP

יובל
יובל
28/03/2017 16:54:27

אם כבר בדיוני MVP עסקינן אז יש פה עניין של טעם וריח..
אין ספק שאין ראוי מווסטברוק, אבל, גם בחירה בקוואי לא תבייש את קהל המצביעים, אפילו בחירה בלברון הייתה אופציה סבירה עד לפני שבועיים…
בגדוח מה שאני מנסה לאמר זה שלכולם מגיע קרדיט על עונה נפלאה ולאמר שלהארדן לא זה באמת לא מתאים
אני אישית באמת לא הייתי בוחר בו רק בגלל שקשה לי לראות שחקן שלא עושה הגנה אבל אם ייבחר בהחלט מדובר בבחירה הגונה השחקן פנומן התקפי עם ארסנל נשקים מטורף ויכולות מיוחדות מאוד (אם ניכנס לפרטים מישהו פה עשה כתבה כל ה Decelrator הגדול הזה! שזו תכונה מאוד מיוחדת)
בכל מקרה

בעיניין הקאבס אני לא בטוח שאתה צודק בעיניין לברון מנחם.. הבן אדם מדהים ואני חוזר שוב ושוב אני לא מאוהבי לברון כלל אבל הבחור פשוט מדהים כל פעם מחדש.. ועונה לכל אתגר באמת ראוי לכל ההערכה
מהצד השני בנושא הקאבס אני מסכים איתך בגדול הם מציגים כדורסל בינוני מאוד בזמן האחרון לא רק מבחינת מדדים גם ה effort והפנים של השחקנים נראים רע
בנושא קוואי
אישית לדעתי מדובר בשחקן שמציג יכולות מדהימות ואם היה Badass ולא כזה ילד טוב ושקט ומופנם עוד היינו משווים בינו לבין הגדולים ביותר בסוף הדרך אבל גם בלי זה עדיין מדובר בשחקן טופ 3 שבכל יום נתון יכול להסתכל לכל שחקן בעיניים פשוט כוכב

יובל
יובל
28/03/2017 17:05:09
Reply to  יובל

עוד דבר קטן ששכחתי לציין
אנשים אומרים המון כל הצוות המסייע בבחירת הMVP אבל לא מסתכלים נכון על המציאות
גם את זה לדעתי קראתי באתר כאן ואני לא לוקח קרדיט אני רק מציין כתזכורת
אחרי קוואי ואולדריג מי השחקן הטוב ביותר בספארס???
מדובר בלעדייהם ובלי פופ בקבוצת רול פליירז שלא בטוח שהיו שורדים ביורוליג אפילו!! ואני בכלל לא מזלזל ביכולות השחקנים שנותנים את ליבי ונשמתם אבל בחיאת מישהו פה יכול לאמר שפאו או מאנו או פארקר יכולים להוביל קבוצה לאנשהו בליגה של היום בלי קוואי אלדריג' והשחקן ה6 הטוב ביותר *הפופ*
הקבוצה הזו היא שיטה וכן יש בה שחקנים מאוד טובים כרול פליירז ואישית אני מאוד מחזיק מסימונס וממילס אבל לא מאמין שהם ברמה של לסחוב קבוצה בליגה ולא קרוב לזה
הדוגמה הבולטת ביותר היא דאני גרין שהיה כלום בליגה הזו והפך למפלצת אצל הפופ
סתם שתדעו שבמשחק הלילה הוא היה הGAME CHANGER הראשי אחרי קוואי שפשוט יחד השמידו בהגנה את הקאבס ובעיקר את לברון (גרין שם 4 גגות וחטף 2 כדורים אם ספרתי נכון)
באמת שאין ספק שמדובר פה בגדולה של קוואי שמעלה אותם 10 לבלים למעלה יחד עם אלדריג' שלגביו טענתי רבות דברים רעים אבל אני מתחיל לבלוע את הכובע מרוב שטעיתי הבחור עושה יופי של הגנה על הפרימיטר בחילופים ופשוט מעולה בהתקפה! אבל אחרי חפירה כזו רק אציין עוד דבר אחרון
לא פעם ראשונה שאני אומר אני שמתי בתחילת העונה את כספי על הספארס/קאבס וחתמתי על זה שהגולדן בויס ישלמו על הצעד שעשו ולא רק כי Carma is a BEACH תזכרו מה שאמרתי

Berch
Berch
28/03/2017 8:06:06

יש מצב שאח של שימון מזרחי עובד ביוקון????

תודה על המעורב

עידו גילרי
עידו גילרי
28/03/2017 8:09:59
Reply to  Berch

קוראים לו גי'נו אוריימה והוא שם את שימון בכיס הקטן.

Berch
Berch
28/03/2017 12:06:04

אפילו ה"שימון מזרחי" באמריקה יותר גדול 🙂

tripledouble
tripledouble
28/03/2017 8:13:22

אני עדיין לא מאמין שהקאבס יעופו לפני הגמר, אבל הם פגיעים מתמיד ואם לאורי חוזר בזמן טורונטו יעשו להם את המוות.

יואל
יואל
28/03/2017 8:29:34

סוכר ,דבש, סוכר,דבש……….. עונג על הבוקר,הלברונית קיבלה זריקת רעל בטוש אתמול,נורטון יפלולה,בוא בוא ילד כפות

עידן עופר
עידן עופר
28/03/2017 8:36:49

מעולה מנחם, תודה. אול בלאט לא התאים לקבוצה אבל עכשיו רואים כמה הקרבה כן צריכים מאמן וותיק בעל ניסיון. מקווה בשביל טיירון לו שיוכיח אחרת אבל כרגע זה לא נראה ככה.

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:37:19

טיירון לו קיבל כנראה תפקיד שגדול עליו מדי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/03/2017 8:38:05

מנחם אתה גדול

קליבלנד, פח, טיי לו פח אבל גם המזרח פח והם יטיילו לגמר כרגיל. אולי טיפה יזיעו יותר.
ס"א שוברים את הליגה עם ביג בול ושחקני דרגה ג' שמשתלבים יפה במערכת קבוצתית.
הינקי לא גאון, הוא דביל מושלם ופילי שלו עדיין קבוצת תחתית (כבר כמה שנים?) למרות שירדה לאשפתות היסטוריות ותישאר קבוצת תחתית עד שתוכיח אחרת. סקרמנטו מפגרים אם יביאו את האידיוט ההוזה הזה.

הייט אשברי
הייט אשברי
28/03/2017 9:09:59

1 + לנושאי קליבלנד וס"א .

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:38:14

אתה מדבר שטויות, אשך

הציפור הנדירה
28/03/2017 23:54:15
Reply to  מנחם לס

האם גם שלוש המילים הראשונות הן שטויות?

הציפור הנדירה
28/03/2017 23:55:58

חסרה המילה "בעיניך"בסוף שאלה

מתן גילור
28/03/2017 8:38:44

אם שחקן גמור שנפצע במהלך המשחק מסיים עם הכי הרבה נק'/כ"ח/אס' בקבוצה, אז קאבס באמת בבעיה.
העניין הוא, ולכן גם קשה מאד לנבא, שהליגה הזו כבר שנתיים מוכרעת על פציעות. לפני שנתיים קאבס חסרו את לאב וקיירי, אך נהנו מפציעה של גאסול. לפני שנה הפציעות של יונאס (למרות שגם טורונטו בעצמה נהנתה מהפציעה של וויטסייד) ובוגוט ובמידה מסוימת קרי.
כמו כן, לפני שנתיים הפציעות של בברלי ואלן ולפני שנה של פול וגריפין.
בקיצור ולצערי, יש סיכוי לא רע שגם בפלייאוף הזה הפציעות יכריעו לא מעט.
לפיכך, קשה להגיע למסקנות שמבוססות ניתוחי כדורסל פר אקסלנס.
מה שכן, הכי מחוסנים (וגם לא ב-100% כמובן) אלה ס"א, כי פופ מחלק עומסים בצורה הטובה ביותר.

Ish
Ish
28/03/2017 8:45:28

תמונה של פציעה
comment image

מתן גילור
28/03/2017 8:55:58
Reply to  Ish

בתכלס יש פה עניין פשוט. קפצת על עגלה שחשבת שהיא מנצחת ואתה מסרב לקבל את זה שטעית, אז אתה מחפש תירוצים.
לא, השופטים לא היו בעד קליבלנד. לא, הם לא נתנו להם יותר להרביץ. כן, גרין ובוגוט עשו פי 859759654 חסימות נעות יותר מ-TT וסמית'.
אז לא נסכים על זה וזה סבבה. מה שכן, אתה כותב את זה כל תגובה שניה ואז מאשים את סומסום שהוא טרול. בשביל זה המציאו את הביטוי "נובמת".

אבל כל זה בכלל לא שייך לטיעון שלי שאליו כמובן לא התייחסת, כי אתה שבוי בקונספציה של להפיץ את האג'נדה הזו, בלי קשר לנכתב.

האם השופטים התערבו לטובת ג"ס בסדרות נגד קליבלנד, ממפיס ויוסטון ב-2015? או לטובת טורונטו בסדרה נגד מיאמי? או לטובת פורטלנד בסדרה נגד קליפרס?
אז הטיעון שלי לגבי הפציעות עדיין תקף, גם אם במקרה אחד נראה לך שהיו דברים שהשפיעו יותר.

Ish
Ish
28/03/2017 9:22:15

א) כל הכבוד, איזה קלאסה יש לך. נדביק תוויות על הבן אדם כרוכב על עגלות ואז אפשר לזרוק כל מה שהוא אומר לפח כי הדעה שלו מוטה. רק חבל שזה עיוות של המציאות.

ב) מה שאתה לא מבין הוא שהטיעון שלך לא תקף תמיד.

ג) הטיעון שלי הוא לא שהשופטים היו בעד קליבלנד, אם כבר אתה בקטע של להזכיר אנשי קש, אלא שהם קיבלו הוראות לשפוט את הסדרה בצורה שהיטתה את הסדרה באופן לא מאוזן לטובתם. מה שקרה בפועל הוא שעל סוגים מסויימים של עבירות לא נשרקו שריקות. תאר לעצמך שהסדרה הייתה נשפטת כך שמותר בה לשחקנים כמה מגע שלא יהיה בחדירות לסל ולא ישרקו שם לעבירות. נראה לך שזה לא היה מטה את התוצאה לכיוון מסויים מאוד? ובכן, מה שקרה בסדרה לא היה שונה מזה בהרבה.

ד) אם כבר אתה מדבר על חסימות נעות, אז TT עשה לבדו יותר מכל הווריירס ביחד. (הווריירס בכללי אגב עושים הרבה פחות חסימות נעות ממה שרוב האנשים חושבים הודות לכך שאנשים לא מבינים את החוקים בעניין כמו שצריך(יש לדוגמה סרטון שכביכול חושף אותם ומראה איך הם עושים חסימות נעות שמנחם הביא כאן פעם וכ90% מהדוגמאות בו אינן חסימה נעה). זה דוגמה טובה לסוג של שריקה שמאוד נמנעו מלשרוק בסדרה ועבר הרבה יותר לטובת הקאבס מהווריירס (אז תודה שאתה עוזר להעביר את הנקודה).

ה) אני כותב את זה כל תגובה שניה? לא הגזמת בכלל. כנראה שאתה קורא תגובות שלי רק כאשר אני מעיר משהו בקשר לשיפוט בסדרת הגמר של 2016. התגובת יתר שלך כאן לתגובה שבאה בחצי התבדחות הרבה יותר תמוהה מכמות ואחוז הפעמים שאני מדבר על זה. מה גם שאני תמיד אומר את זה בתגובה למשהו שמישהו אמר בעניין ולא מזכיר את זה בלי שמישהו אמר משהו קודם. אז אם כבר אני יוצא מוטרל כאן מקהל האלו שמתעקשים לצייר את הסדרה כספורטיבית. האם זה בגלל חוסר היכולת שלי לשתוק על זה? כנראה שכן. אז מה?

ו) מה שאתה לא מבין הוא שהטיעון שלך לא תקף תמיד. אתה לא אמרת שפציעות משפיעות על התוצאה. אמרת שהן מכריעות. "הליגה הזו כבר שנתיים מוכרעת על פציעות". אם לא היית אומר זאת לא הייתי מגיב.

מתן גילור
28/03/2017 9:43:23
Reply to  Ish

מקבל.
ח"ח על התגובה (בלי ציניות).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 8:52:12

הוא לא נפצע.

מתן גילור
28/03/2017 8:57:26

תודה על ההבחנה ד"ר.
יצא בתואנת פציעה. לא באמת משנה לעניין.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 9:03:40

מתן, תסתכל על הקישור של הפציעה שהבאתי, באזור הדקה ו 48 שניות, ותגיד לי אם זה דורש התפתלות של כמה דק' טובות על הפרקט, ויציאה מהמשחק. הבחור לא רצה להמשיך לשחק – זכותו.

ראיתי עיסויים לשכמות יותר אגרסיביים מזה.

מתן גילור
28/03/2017 9:11:17

למי אכפת? מה הקשר לטענה שלי שקשורה לקליבלנד ולנתונים של שחקן שיצא מהמשחק?
לא תצליח לגרור אותי לדיון על תיאוריות הקונספירציה שלך.
עניתי ל-ISH עכשיו ונמאס לי להתעסק בזה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 9:15:26

חחח… מי ממציא עכשיו אנשי קש ?..

כתבת שהוא נפצע, אז רק ציינתי את העובדה הפשוטה שהוא לא נפצע..

איפה כתבתי על נתונים כלשהם ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 9:16:32

ואיפה דיברתי על קונספירציות ?

אני שומר אותן לימים שקליבלנד מנצחים…

גיא הרשע
גיא הרשע
28/03/2017 9:16:49

לא רק ממזר, גם כירופרקט!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 9:22:19

הממזר הוא כירופרקט
ולברון לא רואה פרקט

המשגיח
המשגיח
28/03/2017 8:47:44

לברון ממש, אבל ממש לא גמור.
קליבלנד אמנם בתקופה לא טובה, אבל אין כמו הסיבוב הראשון בפלייאוף כדי להתאושש.

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 9:01:17

עונה שלמה אני רואה, יותר מרוב האנשים, את משחקי המזרח וקליבלנד בפרט. לא צריך היה להיות גאון גדול כדי לקרוא את החולשה של הקאבס, וההידרדרות המואצת:
1. רק לברון וקיירי משחקים שם, בעומס עצום, במיוחד של ג'יימס;
2. סמית' וטריסטן – לא סטארטרים בקבוצה אלופה, טריסטן גם לא בסתם קבוצה;
3. לאב נעדר חלק משמעותי, וממילא ההגנה שלו תת-בינונית;
4. הקבוצה בנויה רע – מותאמת למאצ'-אפ ספציפי עם גולדן סטייט – עם הגנה לא קיימת, טיילת בצבע, מול קבוצות מסורתיות;
5. הכל נבנה על סוללת קלעי 3 בלי הגנה;
6. ספסל המחליפים "העמוק" הוא בעיקר אוסף וטרנים – ועם וטרנים, קורה דבר מאוד עצוב – הזמן אוכל בהם, לכיוון אחד, מיום ליום. זה יקרה גם לכם, ילדים.
ועוד ועוד כדי לומר: הקאבס פגיעים מתמיד, המזרח עצמו פתוח השנה.

עכשיו, את כל זה אחרים מסרבים לראות. מניחים להם מול העיניים, והם ממשיכים, הבן הממזר ויתר הנודניקים שעושים רעש קבוע, בגלל הלברון-הייט, בגלל ה-PTSD מכ"כ הרבה פלייאופים בעבר (ומבחינת אוהדי גולדן סטייט, מבחינתם כל רגע קליבלנד חוזרת ולוקחת להם את התואר), וכל מיני קשקושים נבובים שהם חוזרים עליהם כבר 100 שנה, על "הליגה שמסדרת לקליבלנד אליפות" (נכון – יש מאסטר-פלאן לאפשר להם 50 נצחונות לא מוצדקים בעונה, ועוד כמה בפלייאוף), וכמובן, להיט כל הזמנים, על "חולשת המזרח".
נכון – קליבלנד הגרועה הזו לוקחת את המזרח, כי בוסטון היא ממש ברמת יורוליג, טורונטו משחקת באולם הפחים, וושינגטון היא בעצם אליצור רמלה של שבתאי קלמנוביץ'. עד כדי כך המזרח הזה הוא לא כדורסל.

בקיצור: הקאבס פגיעים מתמיד, אמר סומסום גם הבוקר. התחרות במזרח פתוחה מתמיד.
וכל זה לא משנה דבר לגבי המערב והליגה בכלל – 1:4 תהיה התוצאה הכי גבוהה שקבוצה כלשהי תחלץ מגולדן סטייט, בסדרת פלייאוף. התקוות של כולכם לפוסט-סיזן תחרותי, בברכיים של קווין דוראנט.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 9:08:55
Reply to  A Golden God

אני לא מבין למה אתה מתלהב מזה שבוסטון וקליבלנד השוו מאזן הפסדים במזרח, אבל בוחר להתעלם מזה שקליבלנד 4 משחקים אחרי יוסטון שבמקום 3, אז כן המזרח מאוד חלש לעומת המערב.

ואי אפשר לנוח איפה שהשמש שוקעת.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
28/03/2017 13:10:15

מה הקשר ליוסטון אהובתי?
אז יוסטון יותר טובה מקליבלנד, לפחות בעונה הסדירה.
אם שתיהן תיפגשנה בגמר אז נדע מי היתה יותר טובה בסדרת גמר. זה כל מה שזה אומר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 15:07:06

על פי אותו הגיון :

"מה הקשר בוסטון (לא אהובתך..)?
אז בוסטון יותר טובה מקליבלנד, לפחות בעונה הסדירה.
אם שתיהן תיפגשנה בגמר אז נדע מי היתה יותר טובה בסדרת
גמר. זה כל מה שזה אומר."

עגל
עגל
28/03/2017 21:30:05

נכון

Smiley
Smiley
28/03/2017 13:37:14
Reply to  A Golden God

לגבי 2 – TT וסמית סטארטרים בקבוצה אלופה (ואומנם השנה בכושר מזעזע) – ראה אליפות 2016.
כלומר שני החברה האלה שמותאמים לשחק לצד לברון וקיירי ומשלימים אותם טוב (אולי מבחינת יכולות הם לא היו פותחים בחמישיות אחרות אבל הם מתאימים לצורת המשחק של קליבלנד).

זיו
זיו
28/03/2017 9:02:38

אותי הידיעה על הינקי. ורנדיב מדאיגה ולא משמחת. לדעתי דיואץ עושה עבודה מאדה יפה והוא ובחירות פרונט הופיס שלו מבינים מה הם עושים ועםייגר על הקווים ובחחרות דראפט טובות הפ יהיו לא קעים כבר שנה הבאה.

Ljos
Ljos
28/03/2017 15:05:51
Reply to  זיו

לגמרי.
בכלל, מה הינקי יכול לתרום? סקרמנטו כבר נתנו את הכוכב הגדול תמורת בחירות דראפט ושחקנים צעירים. הם עשו בטרייד דדליין אחד עבודה של ארבע שנים של הינקי.

יניב
יניב
28/03/2017 9:03:12

טוב חייב לקחת את דבריי בחזרה.עד אתמול לא האמנתי לכך שקליבלנד בצרות אחרי אתמול אז כן הם בצרות ,כל כך סמוך לסוף העונה לחטוף כזאת תבוסה מהדהדת.נראה לי שפייט במזרח תלוי בטורנטו ובמידה ולאורי חוזר והם מצליחים להיות מתואמים אז קליבלנד בצרות.בכל מקרה הפחדנות של איינג' רק זועקת לשמיים,אם היה לו אומץ לעשות טרייד אז הוא היה יכול להעיף את קליבלנד.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
28/03/2017 13:11:07
Reply to  יניב

גם לדעתי טורונטו עם לאורי היא הקבוצה הכי מאיימת במזרח
אלא אם קליבלנד תחזור לעצמה, ולא נשאר להם זמן להתעורר

יונתן .S.
יונתן .S.
28/03/2017 13:14:59
Reply to  יניב

הוא עשה הכל והציע הכל בשביל באטלר וג'ורג'. הצדדים האחרים לא הסכימו.

חבל לקפוץ למסקנות בלי לבדוק לעומק. אני מאמין שהשיחות התחדשו בדראפט או בקיץ.

אשך טמיר המקורי - זכות הציבור לדעת
אשך טמיר המקורי - זכות הציבור לדעת
28/03/2017 9:04:04

לא הייתה כאן פציעה של לברון!

היה צלף בבניין!

נייקי מנסים לחסל את לברון כדי להכתיר את ווסטברוק למלך החדש !!

ת-ת-ע-ו-ר-ר-ו

גיא הרשע
גיא הרשע
28/03/2017 9:09:41

אני זוכר בשנה שעברה, 10 או 12 משחקים לפני סוף העונה, דעות דומות שרצו אחרי שהקאבס חטפו 20 הפרש מההיט.

כך ש-

אני לא מסכים.
לא עם הקביעה שהקאבס גמורים,
ולא עם הקביעה שלברון גמור.

אין ספק שכרגע הקבוצה מקרטעת. יש לכך לא מעט סיבות –

החזרה של ג'יי אר וקווין לאב מהפציעות שהשביתו אותם לתקופה לא קצרה, רחוקה מלהיות חלקה.

דרון וויליאמס עדיין לא התאקלם לקבוצה.

2 השוטינג גארדס שאמורים להיות הבאק אפ לג'יי אר, פצועים (קורבר שאמור לתת את הניצוץ ההתקפי, שמפארט שאמור לתת את החיזוק ההגנתי).

והבעיה הכי גדולה (והכי קשה לפתרון) היא שהעונה קיירי כבר לא צריך לשמור על הגארד הפחות טוב אצל היריבות, השנה הוא שומר על פוינט גארדס במשרה מלאה.

להבדיל ממנחם, אני חושב שיש לקליבלנד את היכולת להשתפר במאני טיים.
הם כמובן חייבים שהקלעים יחזו לכושר – הן בריאותית, והן וכושר משחק.
אם וכאשר זה יקרה, אז שוב זו תהיה קבוצה של damn if you do damn if you don't
קבוצה שכל ניסיון לצופף את האמצע בשביל לעצור את קיירי ולברון מוביל לשלשה קלה של אחד הקלעים,
וכל ניסיון ללחוץ את הקלעים מוביל למשחקי שיא של לברון וקיירי.

בהגנה?
גם בעונה שעברה זו לא הייתה קבוצת הגנה מדהימה.
אני מנחש שבפלייאוף נראה יותר דקות של לברון בעמדה 4, מה שלדעתי יגרום לשיפור בהגנה שלו, ושל הקבוצה, בדומה למה שהיה בעונה שעברה (אז לברון כמעט והכפיל את נתוני החטיפות/חסימות שלו במהלך הפלייאוף).

יניב
יניב
28/03/2017 9:18:08

גיא עד אתמול חשבתי בדיוק כמוך אבל העניין זה לא רק התבוסה אלא הקרטוע המתמשך שרץ כבר לא מעט זמן.מישהו כתב אתמול שבחודש מרץ לנטס יש יותר ניצחונות מקליבלנד!!!.
אני גם מאמין שבפליאוף לברון+קיירי+לאב+לפחות 2 מסוללת המחליפים שלהם תספיק מול כל אחת במזרח אבל חייב להודות שאחרי אתמול הספק התחיל לכונן אצלי.

גיא הרשע
גיא הרשע
28/03/2017 9:39:26
Reply to  יניב

אם לא היה ספק, כנראה שהייתי מיליונר טוטו,
ולא מסתפק במדף וירטואלי מלא בכוסות בירה…

השאלה היא למה הם מקרטעים?
אם מהתשובה לשאלה אפשר לגזור פתרונות ברי יישום בפלייאוף,
אז בהחלט יכול להיות שזה יהיה מקרה של "מעז יצא מתוק".

יש דוגמאות לקבוצות כאלו, שמגיעות לפלייאוף על 4, ואז מוצאות את עצמן מחדש.
זה אולי לא תדיר, אבל זה קרה –
יוסטון של 95' שהעפילו לפלייאוף עם 47 ניצחונות.
הלייקרס של 2001, שהגיעו לתחילת אפריל עם 49 ניצחונות ו-22 הפסדים אחרי תבוסות לסאנס ולקינגס.
הפיסטונס של 2005 שסיימו במקום ה-3 במזרח עם 54 ניצחונות, והיו מרחק טעות אחת של ראשיד מלזכות באליפות. הם ב-28 במרץ, היו עם מאזן 43 – 27.

המשותף לכל הדוגמאות?
כולן היו אלופות שסבלו מעונה בינונית אחרי עונת האליפות.
לכל אחת היו סיבות אובייקטיביות לירידה ביכולת, כל אחת הצליחה לאסוף את עצמה בזמן, ולתת פלייאוף מצוין/אדיר/נדיר.

nadav de dove
nadav de dove
28/03/2017 11:47:16

הקבוצה כבויה מאז שהמנהיג המדהים והאיש הטוב לברון טינף על חבריו לקבוצה והתבכיין על הצורך בחיזוק. אז הנה הוא קיבל חיזוק, ועדיין נשאר עם עצמו – מר פאסיב אגרסיב שאולי הוא איש חביב שחבריו לקבוצה שומרים איתו על קשר והוא קונה להם מתנות יקרות כמו גביר אבל האמת עליו בתור אנטי מנהיג התגלתה שוב כשנטש אותם להתמודד עם התבוסה לסן אנטוניו לבד. elvis has left the building…
לא יודע מה יהיה בפלייאוף כי הליגה בינונית מינוס והקבוצה היחידה שמראה רמה גבוהה היא די לוזרית ולראייה הקריסה ההיסטורית בגמר של שנה שעברה (תפרגנו ללברון כמה שתרצו – היתה קבוצה שהפסידה יותר מקבוצה שניצחה). ההבדל בין השנה לשנה שעברה הוא שאפקט בלאט נעלם אחרי שנה (בדיוק כמו שקרה למכבי אגב) וההגנה חזרה להיות פח אשפה. השנה לא נראה כתר על ראש המלך.

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 12:18:09
Reply to  nadav de dove

הערה נבונה.
+ ירידת המתח, קריסת המתח, אחרי שהשיגו אליפות ראשונה והיסטורית בצורה כל כך דרמטית, כנגד כל הסיכויים.

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:45:20

נחכה ונראה

שעיה
שעיה
28/03/2017 9:18:38

לברון בירידה. קליבלנד תלך לאן שהוא יקח אותה. שנה הבאה הם יעשו משולשים עם הניקס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/03/2017 9:24:38

קוואי הפך לדבר הכי קרוב למייקל ג'ורדן שראיתי ביכולת שלו לעשות סל מתי שהוא רוצה ובדומיננטיות ובאינטנסיביות שלו משני צידי המגרש.

קליבלנד הנוכחית נבנתה על קווי המתאר של בלאט ועל קשיחות והגנה.
זה סחב אותה עד לאליפות יחד עם הפיכתה לקבוצת שלשות מאיימת, צירוף נסיבות מיוחד ביותר (חלקו מוטה), וקריסה מנטלית של האלופה המיועדת.

הקבוצה ההיא התפוררה, האדריכל בטורקיה ואבני היסוד כבר לא שם.
במקום דלבדובה מסתובב לו באיטיות תמהוני מזדקן בשם "fucking point guard", ובמקום מוזגוב (שנתן בראש לג"ס ב-2015) יש טמבל על חוזה מיליונים שהתרכך ואיבד את הקשיחות אחרי יותר מדי לילות עם הקרדשיאן.

כרגע זו הקליבלנד הכי גרועה שראינו מאז שלפלופ חזר, אבל המזרח הוא שטיח וגם ביכולת זו אין שם יריבה שיכולה באמת לאתגר אותה עד הגמר.

בצד השני, כמו שהובטח, זאת העונה של ס"א שמתחילה להקליק לקראת הדבר האמיתי ויריבתה היחידה היא ג"ס שאיבדה אף היא את זהותה וחלקים חשובים בפאזל.
עם דוראנט או בלי דוראנט – זה לא משנה, ג"ס וס"א יגיעו שתיהן לגמר המערב ושם ג"ס תיקרע לגזרים בצבע ותפסיד לאלופה שבדרך.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
28/03/2017 13:14:37

הלוואי שס"א תנצח את ג"ס בגמר המערב אבל אני מאוד (מאוד) סקפטי

אסף
אסף
28/03/2017 13:29:49

תסריט שנראה ורוד בהגזמה בתחילת העונה ואט אט מתחיל להישמע הגיוני ,הבעיה היחידה שהוא תלוי ביכולת של פארקר וגרין להראות מעט דומים ל-2014 וזה נראה מאוד רחוק. וכן קוואי אדיר, כל שנה משפר עוד אספקט במשחק שלו, הגיוון ההתקפי שהוא רוכש לעצמו מדהים, על ההגנה אין צורך להרחיב.

נתן
נתן
28/03/2017 9:32:56

אני רק רוצה להזכיר למאזינים שבעונת האליפות של מיאמי בעידן לברון (ראשונה או שניה), מנחם כתב באמצע הפלייאוף: מיאמי גמורים.
קשה לדעת אם קליבלנד גמורה, אבל יש להם את השחקן היחיד בליגה שהייתי מהמר עליו שיעלה את הרמה בפלייאוף. עם זאת, תהיה קצת שמחה אם הם ייכשלו, בעיקר בגלל מקרה דיויד בלאט.

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:47:20
Reply to  נתן

איך אתה זוכר משפט שכאילו כתבתי לפני 5 שנים?

הייט אשברי
הייט אשברי
28/03/2017 9:33:37

ושוב – הקביעות הפסקניות של מנחם וחלק מהמגיבים . כמובן שעוד שבוע או שבועיים , כשהתוצאות תהיינה הפוכות , גם הקביעות תתהפכנה .
אז קצת בשביל הפרופורציות :
– קליבלנד עדיין השליטה של המזרח , והיא תטאטא בדרך לאליפות המזרח כל יריבה .
– ס"א עדיין עם חולשה לא קטנה בקו האחורי , וזה לא הולך להיפתר השנה .
– ומה שהיה ונשאר נכון – המזרח נחיות משמעותית לעומת המערב , ולא בגלל ההפסד של קליבלנד הלילה ( היא קבוצה לא פחות טובה מס"א ) , אלא בגלל האחרות במזרח .

הייט אשברי
הייט אשברי
28/03/2017 9:34:24

צ"ל המזרח נחות….

מתן גילור
28/03/2017 9:47:41

המזרח פחות טוב. זה נכון. אבל צריך לחכות לפלייאוף ורק בדיעבד אפשר לדעת מי עברה מסלול קשה יותר בדרך לגמר. אם ניקח את העונה שעברה במקרה בוחן, אז פציעות של פול וריפין גרמו לכך שלג"ס יהיה חצי (יחסית) קל, למרות שעל הנייר הם היו אומרים לפגוש בקליפרס החזקה.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
29/03/2017 1:43:39

"קליפרס חזקה" זה אוקסימורון.
ג"ס מנצחים את הקליפרס כבר 3 שנים כמעט בכל משחק, בכל הרכב (11 נצחונות ב 12 משחקים). בשנה שעברה הם ניצחו 4 פעמים. וכמישהו שמחבב מאוד את הקליפרס אני לא מאמין שהם יכלו להוציא יותר ממשחק אחד מג"ס. גם עם כל ה"תותחים" של הקליפרס בריאים.

מתן גילור
29/03/2017 7:21:54

אני מזכיר שקרי שיחק בעונה הסדירה ולא שיחק חצי סדרה בחצי גמר המערב.

אסף
אסף
28/03/2017 17:06:11

מסכים על הגארדים של הספרס ובעיקר הצמד הפותח פארקר את גרין,
אם מישהו מוצא את המכונית של דוק בראון פופ ישמח לקבלה כדי להחזיר אותם ל-2014

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
28/03/2017 9:40:20

קליבלנד גמורה?
מסקנה נמהרת . בעקרון מנחם מתבסס על עובדות . אבל העובדות נכונות להיום.
אני לא הולך לנבא ולהתחיל להצהיר שהוקוס פוקוס הכל ישתנה באפריל מאי. אבל מזה כמה שנים לפחות , אין ליגה נורמלית במרס, יש מריחה של של זמן. אפילו הקרב על מקום שמיני לא אטרקטיבי , זה לעוף מהפלייאוף בסיבוב הראשון ולקבל עוד שני משחקי בית.
אני מציע למיאמי או שיקגו לא לבנות יותר מידי על הפתעה בסיבוב ראשון בפלייאוף.
יכול להיות שמנחם צודק, בואו נחכה קצת שבוע שבועיים ואז נדע בוודאות.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/03/2017 9:46:05

ברכות לאוהדי הללל בכלל והפלאח בפרט על יום חגם, אבל- גם ביום כזה אסור לדבר שטויות. מנחם מה אתה מתכוין שלברון"גמר"? פיזית? אתלטית? רק אתמול היו לך כמה הוכחות שממש אבל ממש לא. האיש משחק כל העונה באינטנסיביות מדהימה בשני צדי המגרש לא מעט פעמים בלמעלה מ40 דק' בבק טו בק רצוף! מבחינת הכושר שלו- האיש בעונה מצוינת שבכל עונה אחרת בה שחקנים לא נותנים מספרים אישיים הזויים והקאבס בכושר טוב יותר הוא גם mvp. הוא גם לא בירידה, כי העונה הנוכחית שלו טובה משני קודמותיה.דווקא היכולת החלשה של הקאבס מבליטה את היותו המלך הבלתי מעורער ולא להיפך בקיצור- די לתבהלה או כמו שמירי אומרת: קאט דה בולשיט

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/03/2017 9:50:14

רק מזכיר נאום של פרשן בכיר בespn ביתרון 3:1 בסדרת הגמר(הובא בסרט שעשו על לברון ונמצא ביוטיוב) על זה שהוא גמר את הסוס, והוא כבר לא יכול לקפוץ ולהטביע כמו פעם וכו'… ואז באה המציאות

דקסטר
דקסטר
28/03/2017 9:52:06

איך פתאום הטרייד של לאב-כרמלו נראה בדיעבד?…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/03/2017 9:52:21

וברכות לסקרמנטו. מגיע להם יותר מדיוואץ'

Ish
Ish
28/03/2017 10:00:08

רק שהינקי זה פחות מדיבאץ' (for all we know)

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:50:39
Reply to  Ish

הינקי זה אדם שהחברות הגדולות ביותר בארה"ב רצות אחריו.

Ish
Ish
28/03/2017 15:52:01
Reply to  מנחם לס

אז הוא בטח לא יקח את העבודה בסקטו, וירוויח מיליונים באחת מהחברות הגדולות ביותר בארה"ב שרצות אחריו.

ספלאש
ספלאש
28/03/2017 9:53:31

לא יודע עם קליבלנד גמורה או לא גמורה, מה שבטוח הלילה ראינו שחיטה מדהימה של הספרס!
ההגנה של סן אנטוניו, בעיקר על הכניסות לסל, ממש מרשימה. ממש לפי הספר. שחקן אחד שומר לפני החודר, בלי פאול, והעזרה מגיעה בדיוק בזמן להפריע לזריקה או לחסום. היו איזה 6 חסימות כאלה במשחק, ומי יודע עוד כמה זריקות ששונו.
אני לא זוכר הרבה משחקים שלברון וקיירי נחסמו כ"כ הרבה פעמים.
ובצד השני, מדהים מה שקוואי עושה בהתקפה. אין לו הרבה מהלכים (יחסית לסופרסטאר), אבל בכל זאת לא מצליחים לעצור את הג'אמפ סטופ הקבוע שלו, והאחוזים נשארים גבוהים.

והכי חשוב, מצאנו את נק' החולשה של לברון! רק צריך לגעת לו קלות בגב למעלה, וזהו הוא גמור! מי אמר too black too strong??
ובשידור האמריקאי, מקהייל מתפתל בשידור כדי להסביר את 'הפציעה' המוזרה, "כן, גם לי זה קרה פעם, והציק לי קצת בגב אחרי זה להרבה זמן" חח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/03/2017 10:00:22
Reply to  ספלאש

מקהייל היה זה שנתן את המרפק 🙂

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 10:05:26

הסיכוי שנראה את זה לא גדול, אבל לפחות העונה, הקבוצה שתיתן סדרה הכי תחרותית לגולדן סטייט, היא בוסטון סלטיקס.
עם הגנת הפרימטר הכי טובה בליגה, אופי חזק ומשחק עקבי שלא מתרגש אף פעם מריצות של היריב, וחולשות שמתקזזות בול עם החולשות של הווריורז (גבוהים, ההגנה של מס' 1).
ארבעת המשחקים בין 2 הקבוצות האלה, בקדנציה הנוכחית, גם מלמדים על זה.
בקיצור – אם המזרח רוצה לשלוח את הנציגה הכי טובה שלו לגמר הזה, היא צריכה להיות ירוקה. רק מה לעשות, שלטעמי לפחות, היא דווקא מס' 4 בסיכויים שלה לצאת בכלל מהמזרח. לפחות השנה.
וזה, אגב, גם בהקשר של "המזרח החלש".

מתן גילור
28/03/2017 10:40:33
Reply to  A Golden God

ומכאן נובע שב-NBA לא זוכה תמיד הקבוצה הטובה ביותר, אלא זו שהיתה הטובה ביותר בסדרות שהזדמנו לה בהינתן המאצ'-אפ שהזדמן לה.

יניב
יניב
28/03/2017 10:43:01
Reply to  A Golden God

לבוסטון אין סיכוי מול גולדן סטייט.מה שכן מרגיז זה שאם איינג' לא היה כל כך פחדן והיה הולך כמו טורנטו ALL-IN אז הניתוח שלך היה נכון ובוסטון הייתה המועמדת מספר אחת.
כל כך חבל היה לו הזדמנות פז לקחת אליפות השנה.

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 11:04:27
Reply to  יניב

עם בחירה מס' 1 בדראפט הקרוב (סיכוי טוב), עוד 173 בחירות דראפט נוספות, ומקום שיתפנה בתקרת השכר לקלוט מגה-סטאר – לא צריך לדאוג לקבוצה הזו. רק קצת וואבוס ולהיכנס למים הקרים, לא תהיה מישהי אחרת שתאיים על נבחרת האול-סטארים מהמערב, בעתיד הנראה לעין.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 11:15:34
Reply to  A Golden God

על מי אתה מנסה לעבוד ? תלמד לקרוא מאזנים.

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 12:12:00

אתה מוכן להסביר, או שאתה אחראי רק להשמצות?
הליגה להפצת השמצות, בחסות הבן המזרזר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 12:23:46

אתה לא יודע מה זה "מאזנים" ? או שגם את זה אני צריך להסביר לך ?

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 12:36:48

הכלל הראשון מול הבן המזרזר –
לא לענות ל"תשובות" הלקוניות שלו, שמסתיימות בסימן שאלה.

מתן גילור
28/03/2017 12:37:36

טוב, אני מניח שאתה יודע למה יהודים עונים על שאלה בשאלה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 12:47:01

מתן, גם אתה לא מבין מה זה "מאזנים" ? באמת ?

נותנים את בוסטון כדוגמא למשהו ? על מה אתה עף ?

בוסטון שלך 4 הפסדים אחרי מקום 3 במערב.

מתן גילור
28/03/2017 12:53:06

אבל מקום ראשון במזרח!!! בעזרת הבירד עוד יעשו גמר.
אבל לא ענית לי על השאלה – האם אתה יודע למה יהודים תמיד עונים על שאלה בשאלה?
נ.ב. בחברות עסקיות כבר מזמן אמצו את המינוח של התקינה הבינ"ל וכבר לא קוראים לו 'מאזן', אלא 'דוח על המצב הכספי'.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 13:00:05

זכור לי מאיפה שהוא שאתה אוהד בוסטון, אבל השורה האחרונה היתה יותר מכוונת לסומסום, והסיבה שאני עונה בשאלה היא שכבר נואשתי מלהבין את ההיגיון שמתלהב מניצנים של תחרות במזרח, כשבמערב כמעט כל אחת מובילה על המקבילה לה במזרח, ובפער, כאילו, אם אתה לא חושב שזה מדד טוב, אז אל תשתמש בו בכלל, אבל תתלהב משוויון בקונפרנס 1, כשבקונפרנס השני כבר משאירים ל 50 ניצחונות אבק…

לא יודע. למה ? (ניחוש- אתה הולך לענות לי בשאלה, נכון ? (עוד שאלה…)

מתן גילור
28/03/2017 13:01:31

בדיוק, התשובה הנכונה היא "למה?"
אני אכן מעדיף את בוסטון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 13:11:59

"מעדיף" ? מה זה גם סוג של עגלה ?..

מתן גילור
28/03/2017 13:15:44

צב"ר.
מודה, בגיל 6 קפצתי על העגלה של דמדומי האימפריה של שנות ה-80' ועדיין עליה.
מעדיף אותם. אני לא אוהד שלהם. אהדה זה משהו שונה מאד מבחינתי. אני אוהד של מכבי. זה חלק לא מבוטל מהחיים שלי. בזמן, בכסף, ברגשות, בסדרי עדיפויות.
כל קשר בין אהדה כמו שאני תופס אותה להעדפה שלי את בוסטון מקרי בהחלט.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 13:22:21

העיקר ירוק..

בתכלס, חוץ מ זיו ויוסי, כולם פה אוהדי הצלחות..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 13:24:48

או מעדיפיי הצלחות.

Ish
Ish
28/03/2017 15:20:27

הי, יש גם את האוהדי כשלונות. לא להזניח.

אחד העם
אחד העם
28/03/2017 12:41:23
Reply to  A Golden God

אחחח כמה רציתי שדוראנט יחתום בבוסטון בקיץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/03/2017 10:43:57

חיכיתי שהיום הזה יגיע, ללל קם לתחייה!!!

רביד אראל
רביד אראל
28/03/2017 10:58:16

מה הקטע של השמות במשפחת באס?? איזה אבא קורא לבנות שלו ג׳יני וג׳ייני??

תום
תום
28/03/2017 12:34:52

ג׳ים, ג׳וני, ג׳ואי, ג׳סי, ג׳יני, ג׳ייני

פאקו
28/03/2017 11:00:56

לגבי הריידרס, מניח שהם יוכלו להתקיים שם, אבל די בטוח שהאווירה באצטדיון לא תהיה כמו בסיאטל, למשל.

גיא הרשע
גיא הרשע
28/03/2017 11:26:33
Reply to  פאקו

גם לא כמו באוקלנד…

פאקו
28/03/2017 11:31:28

זה נכון. מניח שיגיעו הרבה תיירים אבל.

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:55:31
Reply to  פאקו

בלאס ווגאס ישנם מספיק מקומיים. כמעט מיליון. לא צריך יותר.

דובי
דובי
28/03/2017 11:01:15

למי שהחמיץ, כמה תגובות למעלה האשך הכניס את קוואי להשוואה מול ג'ורדן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 11:13:42
Reply to  דובי

באמת בזיון. קוואי הרבה יותר טוב

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 15:57:51

רק שתבין שאיש כבר לא צוחק מההומור שלך שאתה מנסה לעשות ממנו סרקסטי, אבל הוא נופל על פניו שוב ושוב, ואתה בדרך הבטוחה ביותר להפוך לבדיחה של האתר (לדעת כמה אנשים, אתה כבר; אני מוכן לתת לך עוד צ'אנס או שניים)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/03/2017 11:14:59
Reply to  דובי

Kwhy not? 🙂

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
28/03/2017 11:23:42

מעורבב על הכיפאק
מומי אומר שעם בוא הפלייאוף לפלופ יעלה מדרגה
אין קבוצה במזרח שיכולה לקחת ממנו את התואר
מומי עשה התערבות עם הדוקטור שווסטברוק יעשה עונת טריפל דאבל אי שם באמצע העונה
הברבוניות על האש

הייט אשברי
הייט אשברי
28/03/2017 12:02:09

מומי צודק

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 12:17:42

מנחם?, מה הסיכוי שהקאבס יצתרכו להיתמודד עם הקאבס בגמר?
שואף לאפסס כמו הסיכוי שהם ידגדגו את הקאפקייקס בגמר המערב.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 12:19:58

קיווי זה שחקן שלא עבר את הסיבוב השני בפלייאוף כבר 3 שנים והאליפות היחידה שלו באה כשדאנקן האפור וג'ינובילי סחבו אותם.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 12:25:24

זה לא מדד שלברון משחק פצוע וצריך ליסמוך על שחקן שחושבב שכדור הארץ ישר.

נדבר שקרובר ושלומפרט ישחקו, ולאב וסמית יחזרו לכושר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
28/03/2017 12:28:17

מה אתה לחוץ ? כולה משבר יזום..

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 13:09:41

מרוב ההיתרגשות של שימי ריגר והאשך פה אפשר לחשוב שזה היה מישחק על האליפות.

אסף
אסף
28/03/2017 12:43:08

מומי שאתה צודק אתה צודק. הקאבס במשבר ועדיין הפייבוריטים במזרח, את לברון ממש לא הייתי מחסל

דדי
דדי
28/03/2017 13:18:53

ג'יני תמיד היתה הבעלים השולט.
היא פשוט נתנה לג'ים אוטונומיה מוחלטת על ניהול הכדורסל כי זה מה שהאבא ביקש בצוואה, עד שהיא החליטה לקחת את זה ממנו.

אסף
אסף
28/03/2017 13:31:52
Reply to  דדי

השאלה אם זה טוב או רע לנו דדי ? האמת כאוהד לייקרס אני לא ממש בטוח בתשובה.

דדי
דדי
28/03/2017 20:54:33
Reply to  אסף

זה בטוח יותר טוב מרע.

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 16:00:11
Reply to  דדי

אני לא יודע אם היא היתה או לא, אבל עתה בית המשפט קבע שהיא השלטת, וזה עכשיו רשמי בצוו בית משפט

אמיר
אמיר
28/03/2017 13:20:43

דוק יקר
אני רוצה להבין למסקנה! האם אתה אומר שקליבלנד לא יגיעו לגמר? באיזה סיבוב אתה אומר שיעופו???

מנחם לס
מנחם לס
28/03/2017 16:01:10
Reply to  אמיר

לא דברתי על לאן שיגיעו. דברתי על זה שהם גמורים.

Ish
Ish
28/03/2017 16:32:36
Reply to  מנחם לס

מה התשובה הזאת אומרת בדיוק. שהם גמורים אבל עדיין יכולים לזכות באליפות?

גילי
גילי
28/03/2017 13:40:57

מנחם הפרובוקטור מקבל מייל מסגן עורך האתר רועי סקייהוק בן ה12 שצריך לחזק קצת את התגובות.
מנחם הפרובוקטור מחליט בפעם המאה לכתוב פוסט שיקרי שכולו פרובוקציה
וישר אלף זבי חוטם חסרי מושג בסיסי אומרים המן.
תגידו – השתגעתם?
אז ככה- אם קליבלנד לא מגיעים לגמר אני כורדי

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
28/03/2017 13:47:04
Reply to  גילי

למה לדבר ככה על הכורדים?
פעם כשעוד הייתי דוקטורנט והדרכתי במעבדה בפיסיקה בתל אביב העברתי ביקורת על זוג סטודנטים בזמן הניסוי ואמרתי להם משהו כמו "תחזיקו את זה טוב, לא גרוזיני".
הם פתחו עלי שתי עיניים כאלה, כנראה שזאת היתה תחילת זליגת ה politically correct לארץ. מאז אני לא מעליב גרוזינים יותר . . .

A Golden God
A Golden God
28/03/2017 14:33:55

גיאורגים!!!

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 13:43:35

דיוויד לי חייב להיות מורחק ל-3 מישחקים לפחות אחריי פגיעה כזאת.

שיפוט כזה מזכיר את הימים הנוראים עם ברוס בואן הרמאי והשופטים שהביאו לספרס אליפויות.

אלי לס
אלי לס
28/03/2017 13:50:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

(אגב. איך אתה מצליח להקליד כשהלשון שלך תקועה באחוריים שלו)

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 14:07:06
Reply to  אלי לס

מאכזב מאוד ליראות את סבא שלך גומר ככה את לברון בלי מחשבה ובלי להציג את כל העובדות בשטח.

אני סולח לו כי כולנו נוכל ליצחוק על זה כשלברון יביא את הרביעית הביתה.

אלי לס
אלי לס
28/03/2017 15:30:39

הוא לא סבא שליואין קרבה משפחתית למרות שלא הייתי מתנגד לסבא כמוהו. ומנחם הילל אתמול את לברון והיום גומר אותו ומחר יהלל אותו שוב וחוזר חלילה…

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 16:22:36
Reply to  אלי לס

אם אין לך באמת קירבה למנחם אז אתה גם רחוק שלי,

ויכול להמשיך ללקק לאשך ושאר הטרולים פה.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/03/2017 14:08:24
Reply to  אלי לס

הקלדה עיוורת?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/03/2017 14:22:13

🙂

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/03/2017 15:22:06
Reply to  אלי לס

ובכללי עם הזיות כמו"שיקאגו תהיה בגמר", קליפרס אלופה ושאר הזיות ממוחו הקודח של הד"ר

יונתן .S.
יונתן .S.
28/03/2017 13:50:28

יניב, ראיתי כמה תגובות שלך בשרשורים מעלה ובגלל שחשוב לי תמיד להבהיר את התנהלות הסלטיקס, אני אפרט בתגובה נפרדת.
בעיקרון, אמרתי זאת בכמה כתבות כאן ואצמצם את הסיבות לשמירת הקבוצה כמו שהיא לכמה נק' פשוטות:

– לבוסטון יש מאגר נכסים גדול ויותר דופן בשווי שלו. זה גורם עד כה לכל קבוצה שמנהלת איתם משא ונתן לדרוש יותר ממה שהנכס שלהם שווה.
– דני איינג' GM מאוד מחושב, אך אחד שתמיד מחפש לבצע טרייד. מי שיקבל אחר הקבוצה לעומק לאורך השנים גם יודע שהוא נכווה גם ב-2011, כשהעביר את הסנטר פרקינס (שמבחינת פוטנציאל הוא היה בינוני מאוד) לאוקלהומה תמורת ג'ף גרין (שהוא היה עם יותר פוטנציאל). על הנייר היה מדובר על טרייד נכון לקבוצה, אך בפועל הוא היה המכה הראשונה באפקט הנפילה של שושלת הביג 3 בבוסטון. המהלך פגע בכימיית הקבוצה וחשוב להבין שאלו דברים שמשפיעים באמצע העונה.
– טריידים בדד-ליין הרבה יותר מורכבים מטריידים באוף-סיזן או הדראפט, כי יש יותר הגבלות על העסקאות (מס' שחקנים בקבוצה, שוווי משתנה של שחקנים ועוד..). הם מוצאים לפועל, בדרך כלל, ע"י קבוצות "נואשות" יותר ולכל גם המחיר, בד"כ, גבוה יותר, כי לאותן קונות החלון הזדמנויות קצוב וממעט להשאר פתוח. דוגמאות טובות הן למשל הניסוי בטורונטו שהציגה ולא יעבוד טוב, בקיץ יהיה להם לא פשוט להרכיב את הגרעין בחזרה מבחינה כלכלית. כך גם עם הקאבס והספסל העמוק שלהם. כנ"ל הווריורס. לבוסטון יש עדיין זמן (בוודאות יותר מאלו שצויינו לעיל) ולכן אין לחץ מצידם לדחוף למהלך במצב כזה, אשר נחשב ללא אופטימלי.
– והדבר החשוב ביותר הוא שחלק מנכסיו של איינג' הם ללא תווית מחיר עדיין. הבחירה של ברוקלין תהיה ראשונה? איך נראים יבוסלה וזיזיץ' ב-NBA? איך השחקנים הבכירים של בוסטון יתפקדו בפלייאוף? איך הצעירים המוכשרים (סמארטפון, בראון ורוזייר)?

4 הסיבות הללו הן הסבר לקוני ופשוט מדוע אי-ביצוע מהלך הוא צעד נכון לבוסטון. בסופו של יום, הקלפים בידיים של בוסטון והם יכולים למות איתם או לעוף איתם ואני מאמין עדיין האופציה האחרונה, כי ההתנהלות שלהם מראה שיש מלאכת מחשבת בבניית הקבוצה. אין מה למהר ולהאיץ את הצמיחה. גם אם זה אומר שהורפורד כבר פחות בשיאו ותומאס יותר מבוגר. וגם אם זה אומר שהם יפספסו את הרכבת עם הורפורד, הבאתו הינה מהלך חכם שמציב אותם בצמרת ועשוי למשוך שחקנים לשם (מצב שבעצם גרם לו להגיע מלכתחילה).

לכן אסכם בכך שחשוב תמיד לברר לעומק התנהלות ואג'נדה של גילדות כאלו ואחרות. כמו שעדיף מאוד לקרוא מצע בחירות של מפלגה לפני שמגיבים עליה, כה"ל גם כאן.

יניב
יניב
28/03/2017 15:12:31
Reply to  יונתן .S.

יונתן,נתת פה תגובה מאוד עניינית ומאוד שקולה ובהחלט מאוד הגיוניות אבל דגבר ראשון שדאתה אומר לברר לעומק אז סליחה על הצרפתית שלי זה חרטא.כי אני לא מתיימר להבין מה קורה בבוסטון יותר ממך מן הסתם אבל לצורך העניין לקרוא את דף המסרים של איינג' ואת התגובות שלו למהלכים כאלה ואחרים זה קצת כמו לומר תקרא את דף המסרים של ראש הממשלה לגבי התאגיד ואז תבוא ותגיד לי למה זה כל כך חשוב שהתאגיד ייסגר ועובדי רשות השידור המסכנים לא יזרקו לרחוב.
אחרי כל זה אני מסתמך על מה שקראתי ועל מה שאני מרגיש(יכול להיות שאני טועה בגדול וזאת לא תהיה הפעם הראשונה)
לגבי המחיר המפורז אז ככל הנראה יש צדק בדברייך אולם אחרי הטרייד של קאזינס ועוד טריידים הזויים יחסית למחיר שהיה,קשה לי לקבל את הטענה הזאת.אני בטוח שכל טרייד כולל באטלר/ג'ורג' שהיה מכיל את הבחירה הראשונה +אחד מהשדלושה שזה קראודר,סמארט או בראדלי הקבוצה השנייה בסופו של דבר הייתה מסכימה.
העניין שאני מרגיש בכל המהלכים של איינג' זה 3 דברים עיקריים:
1.מה שנקרא מרוב עצים לא רואים את היער-לדעתי בגלל שיש כל כך הרבה אופציות לאיינג' הוא לא יודע במה לבחור וכרגע מנסה מה שנקרא לשמור את כל האופציות ובעתיד נראה מה נעשה.
2.העניין שהליגה נראתה סגורה במנעול עד בערך לפני חודש ואין אחד שלא חשב שהגמר יהיה קליבלנד-גולדן(למעט גיא) גרם לו לוותר על העונה ועל הניסיון לעשות טרייד כי הוא חשב שאין לו סיכוי.
3.פה מדובר בהרגשה נטו שלי ללא סימוכין,סתם הרגשה והיא שלמרות עונת הMVP של תומאס איינג' עדיין לא מאמין שתומאס הוא הכוכב שיוכל להוביל אותו (זה מתחבר לכך שהבחירה הראשונה כל כך חשובה לו כי הוא הולך לבחור פוינט גארד).
הקיצר בסוף החפירה הזאת שורה תחתונה שתבוא ותגיד לי בעוד שנה שנתיים אתה רואה הכל היה מתוכנן ואיינג' גאון ויצאת דביל ומצד שני בהחלט יכול להיות שהוא מפספס את ההזדמנות הגדולה שלו השנה לקחת אליפות.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/03/2017 18:36:57
Reply to  יניב

יניב, אני מעריך את הכנות שלך והרצון שלמוע את הדעה של אחרים.

יש אמת בדברייך, אך הנני רוצה להוסיף 2 דברים על טענותייך.

1. לגביי המחיר על קאזינס: חשוב לשים לב שלעומת ניו אורלינס, מבוסטון יכלו לדרוש הרבה יותר על בוגי. תבין, חלק ממה שגרם לבוסטון לקחת בסוף צעד אחורה ולוותר על עסקאות פוטנציאליות בדד-ליין היא העובדה שכל קבוצה שניהלה איתם משא ומתן דרשה יותר ממה שאיינג' קבע לאותו נכס שיש לו בשוק. למשל, על באטלר אני יודע שקראתי שהיו כמה מקורות שטענו שהבולס דרשו מבוסטון את 2 הבחירות של ברוקלין, את סמארט או בראון ואת בראדלי או קראודר וזה לא כולל עוד שחקן שיהיה משלים עסקה מבחינה כלכלית. לא משנה מה, זה מחיר גבוה מדי. וקבוצות אחרות שבוסטון שקלו לבצע איתם עסקה תמיד ניסו להוציא מהם יותר ממה שהם רצו וזה גרם לקבוצה לדחות את הפניות בסוף. אז בסופו של יום, עסקה עם קבוצות אחרות תשים את הקבוצה שביצעה את הפנייה לדרוש פחות, כי ההיצע נמוך יותר.

2. לגביי תומאס: קשה לדעת מה הכיוון איתו כרגע. לפי מה שאני יודע וקראתי ממקורות אמינים, הקבוצה בונה על תומאס כרגע והיא מתכננת להביא לצידו עוד שחקנים שיובילו את המועדון איתו ולא בהובלתו. מעבר לכך, ההופעה שלו בפלייאוף הקרוב עשוייה גם לקבוע מה נראה מעתה והלאה לגביי הרבה שחקנים בירוק. על הכוונת הם בראדלי, סמארט, אוליניק, ירבקו וג'ונסון (כאשר השניים האחרונים יצטרכו להיות מצויינים בכדי להישאר לאחר העונה הזאת).

בסופו של יום, אני מתקשה להאמין שלבוסטון היה באמת יכולת להביא השנה אליפות. חבל שאנשים לא חושבים מספיק על הפרטים הקטנים ומבינים שהדברים לא מתנהלים כמו שהם נראים על הנייר. גם אם נניח בוסטון הייתה עושה טרייד, אתה באמת מאמין שכולם היו מתגבשים ישר ליחידה אחת ומתפקדים טוב ומגיעים רחוק יותר מקליבלנד, גולדן סטייט והספרס שרצות עם גרעין מלוכד כבר מעל שנתיים? קלוש…להכניס שחקן בקאליבר של אול-סטאר ומעלה לקבוצה דורש מלאכה מרובה מצד כולם ונדרשים להתקיים יותר מדי תנאים שהתרחשותם באופן אחיד הוא קלוש. מדובר כאן על למידת התוכנית משחק, השתלבות בחמישייה, התאמת התוכנית גם לאול-סטאר, מה קורה אם העובדה שחסרים שחקנים בגלל הטרייד? כנראה שיצטרפו עוד שחקנים חדשים וגם צריך לראות איך משלבים אותם. ואנחנו לא נכנסים אפילו לחיים הפרטיים של אותו סטאר שעבר לבוסטון. לא מדובר פה על איזה Journy-man בליגה שרגיל לעבור קבוצות.

בסופו של יום, זהו נושא הרבה פחות פשוט ואנשים לא תמיד מתעמקים בו. לכן אני תומך בדבריי ומאמין שביצוע עסקה יהיה הכי חכם בדראפט (שם קבוצות גם נואשות לפעמים והפעם זה עשוי לעבדו לטובת בוסטון ולא לרעתה). אם לא בדראפט, אז בקיץ כמובן.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/03/2017 14:07:50

Don't ever underestimate the heart of a champion

גם אני מהקבוצה שחושבת שבועיות הקאבס הן יותר אקוטיות ממה שרבים חושבים (ואני אומר זאת גם בגלל שלברון ומאמנו מעידים זאת על עצמם), אך תמיד תזכרו שאלופה היא אלופה ואם השחקן הטוב בעולם עדיין שם הם פייבוריטים. הכסא אולי מעורער במידה מכובדת, אך תמיד יהיה לאלופה יתרון מסויים, עד שהיא מסיימת את מסעה.

אני יכול להגיד שאני אישית מסתכל עליהם ומרגיש קצת הזדהות עם הקבוצה שאני אוהד (הסלטיקס) בעונת 2010-2011, כשעד לאולסטאר הם היו מצויינים ולאחר מכן הם התחילו בירידה ועדיין היו לא מעט שטענו שהם יעשו סוויץ' כמו שעשו הפלייאוף הקודם. צריך להבין שאילו לא דברים שפשוט אפשר לכפות ולבצע. "יש מאין" הוא מצב לא אפשרי. האם האנשים שמציינים תמיד את העובדה שהם הסתדרו, כי הם הוכיחו את עצמם אשתקד, זוכרים שהקאסט סביב לברון שונה ואת הגמר הם גם לקחו ללא דריימונד ובוגוט ב-100 מהסדרה הזאת? אנשים נוטים תמיד לשים בצד את הנתונים והעובדות הקטנות שיצרו והביאו אותנו למצב בו ניתן להסיק את המסקנות הגדולות. בפועל הן גם משמעותיות והן מהוות אבן פינה בטענות שלנו ואם לא נידע גם היכן הן נמצאות ומה המשמעות שלהן, הטענות שלנו יפלו בקלות. ומכאן ניתן להבין שההשענות על כך שהסדרה האחרונה מוכיחה לנו רבות על הקאבס אינה מבוססת מספיק טוב. כך אני רואה זאת לפחות. ורדה, אני חושב שעד שהקאבס לא ישחררו מאותה מחשבה לחלוטין, הם ימשיכו להיות הכי גרועים ולא רק חלשים בקטגוריית ההגנה.

אסכם בכך שאני ממליץ לכולם פשוט לקחת ברצינות את בעיות הקאבס ולהבין שאין שום סוויץ' שכבר יהפוך את המצב שלהם (כי צריך להבין כבר שמקום 29 ברייטינג הגנתי הוא כן סיפור מורכב) והם כן עלולים למצוא את עצמם בבעייה בפלייאוף, אך עם זאת, גם חשוב לא לקפוץ למסקנות חורצות גורל, עד שיהיו עובדות בשטח. אותן עובדות יגיעו רק בפלייאוף. עד אז אנחנו יכולים רק לקבוע ספקולציות ולהשען על דעתם של אנשי הקבוצה והסטטיסטיקות.

Boris Dor
Boris Dor
28/03/2017 14:08:14

חברי הללל הם פוצים אחד אחד, האשך, איש, הממזר, יואל – חבורה של פוצים דלולי הבנה.

Ish
Ish
28/03/2017 15:35:54
Reply to  Boris Dor

תגיד לאיזה ללל אתה משייך אותי כאן בדיוק?
ה'ליגה להשמצת לברון' (שאני מבקר מדי פעם כי מגיע להם) או ה'ליגה לליקוקים ללברון' (שגם אותם אני מבקר מדי פעם כי גם להם מגיע)?

לא צריך להשמיץ או לשנוא את לברון בשביל להיות חלק מהללל א'?
לא צריך להיות איפה שהטרול תחת הכינוי רנדי אורטון נמצא כדי להיות חלק מהללל ב'?

פעם אחרונה שבדקתי אני לא שונא את לברון ולא השמצתי אותו אפילו פעם אחת.
פעם אחרונה שבדקתי אני לא קרוב לאורטון בשום אופן.

האם יש ללל ג' שאני לא מודע אליו?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
28/03/2017 16:13:08
Reply to  Ish

**
נא להיזהר! איש הוא סוכן סמוי של ה-ללל, והטרול הכי מסוכן פה תחת חסותו של האשך.

בכל פעם שמזכירים את לברון עולים לו ריגשיי נחיתות שמריחים כמו מעריץ קנאי של קובי בריאנט וסטיב נאש.

Ish
Ish
28/03/2017 16:36:58

אני מעריץ (טוב לא ממש מעריץ) קנאי(טוב לא ממש קנאי) של ג'ון וול. שיהיה לך בהצלחה עם זה.

אסף
אסף
28/03/2017 16:54:27

קשה לי לראות את זה קורה אבל בחלומותי האידיאלים והורודים אשמח לגמר סלטיקס-ספרס

הייט-אשברי
הייט-אשברי
28/03/2017 18:24:49
Reply to  אסף

הסר דאגה מליבך – לא יהיה . גם לא 50% מזה.

אסף
אסף
28/03/2017 23:25:14

הדגשתי חלומות ורודים… ואת הספרס אני כבר לא מעז להספיד אחרי כל כך הרבה פעמים שעשיתי את זה וטעיתי .

John
John
28/03/2017 19:53:43

גרסת הטריילור. יש פה נרטיב ג'וסי שעוד יהמם את כולנו. אנא לקרוא בקול של שדר טריילורים

מהיוצרים של ה"נבחר" "ההחלטה" "השיבה הביתה" ולהיט הקיץ הקודם "1-3"
הם חשבו שהוא גמור (" אני אומר זאת פעם רביעית החודש: הסיפור של הקאבס נגמר" מנחם לס, הופס)

הם חשבו שעוד אין לו מה לתת ("עוד לא היתה הגנה שדורגה פחות ממקום 19 שזכתה באליפות" גרג שוורץ, בליצ'רס)

סיפורה של קבוצת כדורסל מפורקת שמנהיגה על סף תהום יוצא למסע ("קאוץ' אני לא מרגיש את הגב! אני חייב לטוס לעשות מדיטציה במיאמי")

ואז הוא חוזר! ("הי חברה הוא חזר. המלך חזר!)

חזק יותר! מהיר יותר! וחד יותר! כאילו…ממש… לחץ על כפתור.

תחזיקו חזק! כי אתם עומדים לחזות בטרנפורמציה הכי גדולה שאי פעם ראיתם.

בכיכובם של:
לברון ג'יימס ("מי צריך להיות סייד קיק של איימי שומר. אני המלך")

קיירי ארווינג ("פססס… ילד… רוצה לשמוע סוד? מה אם הייתי אומר לך שהעולם הוא דיסקית שטוחה.. ילד. לא אין צורך לקרוא לאמא! ")

וקווין לאב ("אייה לא בניתוח! זה כואב!")

לוחצים על ה

"כ-פ-ת-ו-ר"
"SWITCH"

This June coming to a Theater near you!

דינגו
28/03/2017 21:41:27
Reply to  John

HERE HERE

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/03/2017 22:05:46
Reply to  John

+1000

מתן גילור
29/03/2017 7:23:34
Reply to  John

"מי צריך להיות סייד קיק של איימי שומר." ענק 🙂

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
28/03/2017 23:04:58

טוווווווווווווווווווווווווב